LUS - Lindebolarnas ungdomssektion <3
Nu är det snart dags för en heldag i Falsterbo!
Lördagen 4:e Juli hoppas ni vill följa med! <3
-
06.20
Vi samlas på Lindebolet, bussarna kör ca 06.30.mellan 18-19 räknar vi med att vara tillbaka på gården och redo för hemfärd. (vi smsar när vi kör från Falsterbo)
-
För att delta själv i denna aktivitet måste man vara minst 12 år.
Är du yngre så finns möjligheten att delta med föräldrar eller möta upp oss på plats <3
Det kostar 250:-/person att delta, i priset ingår dock ej mat så ta med fickpengar till det <3
Man deltar under eget ansvar, det kommer finnas vuxna på plats, men vi går inte i samlad grupp hela tiden.
Det är först till kvarn så skynda er att få platser, har ni frågor så skicka DM till lindebolets.ungdomssektion på instagram.